با توجه به نامه اتاق اصناف مبني برتشکيل ستادي تحت عنوان ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي شهرستان تهران از واحد هاي توليدي درخواست مي شود مشکلات واحد هاي توليد ي خود را به صورت مکتوب به اتحاديه جهت ارجاع به ستاد مذکور ارسال نمائيد