✅ *صادق فیض آبادی: کیف پول های دیجیتال داخلی با تاییدیه اتحادیه بسیار معتبر است/ ضرورت بررسی دلایل عقب افتادگی کسب و کارهای نوین در ایران*

 

?رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و تعمیرکاران تجهیزات الکترونیکی و حفاظتی تهران گفت: متاسفانه کیف پول های دیجیتال خارجی که به صورت قاچاق وارد کشور می شود توسط هکرهای خارجی کنترل می گردد؛ اما به دلیل ناآگاهی، افراد این کیف پول ها را خریداری می کنند و نهایتاً تمامی حساب های شان هک و سرقت قرار می شود. اما کیف های پول دیجیتال داخلی که مورد تایید اتحادیه است بسیار معتبر می باشد.

 

?صادق فیض آبادی بیان کرد: تا کنون موفقیت های زیادی در حوزه دانش بنیان ها در تولیدات تجهیزات الکترونیک داشته ایم که می توان به تولید انواع دوربین های مدار بسته با کمک علوم دانش بنیان که جزو صنایع های تک به شمار می آید اشاره کرد. همچنین در تولید ارزهای دیجیتالی شرکتی را داریم که در حال تولید کیف پول دیجیتال است.

 

?وی در خصوص فعالیت اتحادیه مذکور در حوزه دانش بنیان ها در ادامه تاکید کرد: ذات صنف و کسب و کار این اتحادیه باعث شده در زمینه دانش بنیان ها فعال باشد. بدین شرح که کارگروهایی با مبنای IOT -دانش بینان- تولید و… را تاسیس کردیم که علاوه بر کارگروه ها، رسته های مصوب هستند.IOT به معنای اینترنت اشیاء است. ۲۲ میلیارد دستگاه پیش بینی می شود از طریق اینترنت اشیاء کنترل بشود که پایه آن IOT می باشد.

 

?رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و تعمیرکاران تجهیزات الکترونیکی و حفاظتی تهران بیان داشت: صنایع الکترونیک بیس و پایه بسیاری از صنایع در دنیاست. بیش از ۶۵ تا ۷۰ درصد از اعضای این اتحادیه دارای تحصیلات آکادمیک و دانشگاهی مرتبط هستند؛ ضمن اینکه صنعت الکترونیک و ارتباط آن با تمامی صنایع و صنوف از این دست بسیار مشهود است. از آنجایی که از علوم مهم و به روز در دنیای امروز هوش مصنوعی است که شرکت های IOT و دانش بنیان وابسته به الکترونیک هستند، با وجود بیش از ۲۵ شرکت دانش بنیان در این اتحادیه جزو بیشترین اتحادیه هایی هستیم که به این شرکت ها جواز داده ایم. همچنین با ابلاغ بخشنامه ای مبنی بر امکان ایجاد شرکت های دانش بنیان در ساختمان های غیر تجاری و اداری، شرایط بهتری برای تاسیس این شرکت ها فراهم گردید.

 

?فیض آبادی تصریح کرد: پیش بینی های لازم برای اینکه با این صنعت رو به رشد همگام باشیم باید می شد و دلایلی که در کسب و کارهای نوین در دنیا عقب مانده ایم باید بررسی شود. البته که در کشور هیچ برنامه ای نداشته و نداریم؛ هر چند اتحادیه تجهیزات الکترونیک تمامی پیش بینی های لازم را انجام داد از جمله تعبیه اپلیکیشن “اصناف کار” در سال ۱۳۹۵ برای اینکه بتواند تمامی اطلاعات ۱۳۴ اتحادیه اتاق تهران را در تمامی رسته ها و تقسیم بندی ها خاص در خود داشته و بارگذاری کند. با توجه به اینکه اصناف در بین مردم از جایگاه ویژه ای برخوردارند و اعتماد مردم را به طور کامل طی سال های زیاد حفظ کرده اند این برنامه ریزی و اپلیکیشن با تمام دقتی که داشت، متاسفانه در اتاق اصناف عملیاتی نشد.

 

?وی با اشاره به طراحی پلت فرمی با قابلیت محتوایی بسیار بالا تاکید کرد: اتحادیه تجهیزات الکترونیک تهران با همکاری مگفا (مرکز گسترش فن آوری اطلاعات ایران وابسته به وزارت صمت ) به طراحی پلت فرم پرکاربرد و تخصصی پرداخته که فعالیت های انفورماتیک مهمی را انجام خواهد داد و بیشترین سامانه های اصناف مربوط به آن را دارد؛ مضاف بر آنکه تمامی تخصص های اتحادیه ها در آن جمع آوری می شود.

otaghasnaftehran