صادق فیض آبادی: جلوگیری از بروز فجایع بزرگتر در گرو سرعت بخشی واکسیناسیون/ حضور اعضای این صنف در مراکز درمانی اجتناب ناپذیر است

?رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و تعمیرکاران تجهیزات الکترونیکی و حفاظتی تهران با تاکید بر ضرورت سرعت بخشی به واکسیناسیون اصناف مشمول گروه یک گفت: جلوگیری از بروز فجایع بزرگتر و مرگ و میر مردم بی دفاع در گرو سرعت بخشی واکسیناسیون است که از مسئولان ذیربط تقاضای بوجه ویژه به این مهم را داریم.

?صادق فیض آبادی در خصوص واکسیناسیون اعضای صنف متبوع خود بیان داشت: تولیدکنندگان و تعمیرکاران تجهیزات الکترونیکی و حفاظتی از آنجایی که تعمیر دوربین های مداربسته، مانیتورینگ های اتاق های عمل بیمارستانها و تعمیر دستگاه های الکترونیک در مراکز درمانی مختلف را بر عهده دارند لازم است که هرچه سریع تر واکسینه شوند.

?وی در ادامه تاکید کرد: تعمیرکاران تجهیزات الکترونیک به دلیل تعمیر دوربین های مداربسته بیمارستان ها و مراکز درمانی باید در این مکان ها که بیشترین گستردگی ویروس کرونا وجود دارد حاضر باشند. تعامل مستقیم با مراکز و مکان های پر تردد از جمله ویژگی این تخصص است، بنابراین می بایستی هر چه سریعتر به واکسن کرونا دسترسی پیدا کنند.

?فیض آبادی به حساسیت کار اعضای صنف مذکور اشاره کرده و افزود: بیشتر اتاق های عمل مجهز به دستگاه های الکترونیک می باشند و مانیتور های آنها می بایستی چک گردد. به دلیل حساس بودن این دستگاه ها می بایستی دائماً سرویس شوند در غیر این صورت ممکن است در شرایط بحرانی، مانیتور و دستگاه های اتاق عمل دچار مشکل شده و خدای ناکرده بیمار در حال عمل جراحی را به آستانه مرگ بکشاند؛ بنابراین حضور اعضای این صنف در مراکز درمانی امری اجتناب ناپذیر است و این تعامل تنگاتنگ منجر به گرفتاری هایی از جمله ابتلا به ویروس کرونا می شود.

?وی تصریح کرد: با این تفاسیر اعضای این صنف تفاوتی با کادر درمان ندارند و می بایستی هرچه سریعتر واکسن دریافت کنند از این رو بارها درخواست خود را به اتاق اصناف و دیگر سازمانهای ذیربط انتقال دادیم؛ اما تاکنون موفق نشدیم که اعضای خود را واکسینه کنیم؛ لذا از مسئولان تقاضامندم با سرعت بخشی به این مهم از فجایع بزرگتر جلوگیری کنند.